Agnieszka Talik

Urodzona w 1991 roku w mieście Żywiec. Ukończyła studia na kierunkach Sztuka Nowych Mediów (Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych w Warszawie), Sztuka Mediów (Akademia Sztuk Pięknych we Wrocławiu) oraz Animacja 3D i VFX w Mediach (Dolnośląska Szkoła Wyższa we Wrocławiu). Zatrudniona w Akademii Sztuk Pięknych od 2017 roku jako asystent w Katedrze Sztuki Mediów – Pracowni Projektowania Gier Komputerowych i Form Wirtualnych.

Nauczyciel z zamiłowania, entuzjastka środowiska GameDev i Animacji 3D w mediach. Jako twórca zajmuje się szeroko pojętą dziedziną grafiki 3D. Zajmuję się pracą nad projektami artystycznymi stworzonymi w oparciu o technologię 3D dla wizualizacji jak i animacji. Nieobca jej praca z zagadnieniami Virtual Reality, systemami przechwytywania ruchu Motion Capture, efektami cząsteczkowymi oraz drukiem 3D. Obecnie skupia się nad autorskim zadaniem badawczym, którego celem jest ustalenie elementów budujących przestrzeń 3D i sprawdzaniem ich pod kątem wykorzystywania jako medium dla wypowiedzi artystycznej w sztukach pięknych.