Pracownia Projektowania Gier i Form Wirtualnych

Prowadzący

dr hab. Marek Grzyb
mgr Agnieszka Talik
mgr Norbert Kowalczyk

Pracownia Dyplomująca

Pracownia stawia sobie za cel kształcenie studentów o wysokich kwalifikacjach artystycznych i zawodowych, posiadających kompetencje i umiejętności w zakresie:

  • tworzenia autorskich projektów wykorzystujących medium gier komputerowych – Game Art,
  • tworzenia autorskich projektów wykorzystujących rzeczywistość wirtualną,
  • tworzenia grafiki 3D i animacji 3D,
  • posługiwania się oprogramowaniem służącym do projektowania i realizacji z zakresu grafiki 3D, animacji 3D, wirtualnej rzeczywistości, Level designu , druku 3D.

Pracownia pomaga studentom w opanowaniu i rozpoznaniu metod, sposobów kreacji gier komputerowych oraz wirtualnej rzeczywistości. Wiedza ta uwzględnia techniczne oczekiwania i wymagania technologiczne standardów używanych w procesie tworzenia gier komputerowych. Duży nacisk w pracowni położony jest na:

  • realizację artystycznych eksperymentalnych form w obszarze tzw. Game Artu,
  • tworzenie indywidualnych artystycznych wypowiedzi w medium gier komputerowych i wirtualnej rzeczywistości,
  • realizację procesu tworzenia animacji 3D.

W zakresie zainteresowania pracowni znajdują się także: modelowanie obiektów 3D, druk 3D, wizualizacja wirtualna, projektowanie postaci, koncept art.

Przedmioty

Projektowanie Gier i Form Wirtualnych studia I stopień
Projektowanie Gier i Form Wirtualnych studia II stopień
Podstawy Modelowania i Animacji 3D
Działania Intermedialne
Podstawy Multimediów